Heartbeat groter dan vorig jaar

Het feest Heartbeat, dat op 18 november op Hogeschool Breda wordt gehouden, heeft dit jaar veel weg van een festival, met allerlei soorten optredens, verspreid over verschillende ruimten van de hogeschool.

Heartbeat werd vorig jaar voor het eerst georganiseerd door een aantal studenten van Sociale Studies in Breda en een paar medewerkers. De organisatie van dit jaar wil het feest groter aanpakken. Behalve de twee aula’s en de Twixbar worden nu ook lokalen rond de centrale aula gebruikt.
Er zijn verschillende activiteiten, zoals een dj-optreden, cabaretvoorstellingen en een jamsessie. In de Twixbar wordt een lounge- en cocktailbar ingericht. Theater Complex, de toneelvereniging van de hogeschool, zal het feest op eigen wijze openen.
Het volledige programma wil de organisatie nog niet prijsgeven. ‘Het moet ook een beetje een verrassing zijn’, meent Hiranti Silverani, tweedejaars student Culturele & Maatschappelijke Vorming. Samen met Iris van den Boezem verzorgt zij de publiciteit van het feest.
Studenten en medewerkers van Sociale Studies zijn welkom. Doel van het feest is om nieuwe studenten kennis te laten maken met ouderejaars studenten, medewerkers en het gebouw om zo de binding met de hogeschool te versterken.
Kaarten zijn in de voorverkoop voor 3 euro verkrijgbaar. De voorverkoop start op 8 november. Aan de deur kost een kaartje 3,50 euro. Voor een biertje gaan bezoekers 1 euro betalen. (PM)