Lezing op Onderwijsdag over flexibilisering in het hoger onderwijs

Onderwijstechnoloog Ad Schellekens geeft op de Onderwijsdag een lezing over de flexibilisering van opleidingen in het hoger beroepsonderwijs. Op deze website stond eerder vermeld dat de lezing over ‘flexibele onderwijsprogramma’s voor docenten’ ging. Dat was niet juist.

In één van de drie parallelsessies die Ad Schellekens naast de lezing gaat leiden, komt het onderwerp ‘flexibele onderwijsprogramma’s voor docenten’ wel aan bod. In de andere twee sessies worden flexibele onderwijsprogramma’s voor studenten en managers behandeld.

De Avans Onderwijsdag wordt op 5 november gehouden op Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch en is bedoeld voor alle medewerkers van Avans.
Naast de bijdrage van Schellekens zijn er de hele dag door onder meer workshops, ‘best practices’ en discussies. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere: activiteitgerelateerde werkplekken, Blackboard, Avanscultuur in relatie tot flexibiliteit, het Persoonlijk Ontwikkelingsplan en flexibiliteit en arbeidsvoorwaarden.
Aanmelden kan via: onderwijsdag2004@avans.nl. (PM)