Stageverhalen uit Letland en New York

Nieuwsgierig hoe het er in Letland aan toegaat? En in New York? Tijdens een informatiebijeenkomst op maandag 25 oktober vertellen twee Letse studenten en een Bossche student Bouwkunde over hun ervaringen.

Sandris Liepius en Gatis Sperlings, studenten aan een hogeschool voor agrarische bouwkunde in Letland, lopen via de Bossche opleiding Bouwkunde stage bij het architectenbureau Passchier, Visser en Bouwman en het ingenieursbureau Goudstikker – de Vries, beide in Den Bosch.
Zij zijn halverwege hun stage, die in totaal drie maanden duurt. Tijdens de bijeenkomst vertellen zij over hun ervaringen tijdens de stage. Ook zullen zij hun licht doen schijnen over de situatie in Letland in de hoop Bossche studenten te interesseren voor een stage of afstudeeropdracht in hun moederland. De aanvang is 13.00 uur.
Om 14.00 uur zal Piet Meijs, vierdejaars student Bouwkunde in Den Bosch, verhalen over zijn stage van een half jaar bij Rietveld Architects in New York.
De lezingen vinden plaats in F001 en zijn voor iedereen toegankelijk. (GR)