Accountancystudenten tijdens ‘In-house dag’ op de werkvloer

Studenten van de opleiding Accountancy (AC) in Breda kunnen op 24 november tijdens de ‘In-House dag’ kennismaken met verschillende accoutancybedrijven.

Op deze dag gaan de studenten naar de kantoren toe. De bedrijven waar de studenten uit kunnen kiezen zijn: Deloitte, PricewaterhouseCoopers (PWC) en Witloxadvies.
Studenten zullen in het bedrijf waar ze op visite zijn een casus oplossen. De dag wordt afgesloten met een leuk uitje. PWC organiseert bijvoorbeeld een kroegentocht in Breda. Op deze manier kunnen de bedrijven en de studenten op een informele manier nader kennismaken.

Voor het bijwonen van deze dag krijgen AC-studenten studiepunten. De In-House dag wordt vier keer per jaar georganiseerd door Midas, een stichting voor accountancystudenten in Breda. De deelnemende bedrijven geven zelf invulling aan het programma van deze dag. Ook de sponsering is in handen van de bedrijven. [RW]