Affiches Halloween Party gestolen

Een pakket affiches van de Halloween Party van studentenvereniging Meronis in Den Bosch is verdwenen. Het pakket werd gestolen uit het café waar het feest zal plaatsvinden.

De drukker leverde vorige week donderdag 500 affiches en flyers af bij café Cuba Libre, waar het feest op 17 november gehouden wordt. Toen de beheerder de flyers achterin het gebouw opborg, is vermoedelijk iemand binnengeslipt en heeft de posters meegenomen, zegt Berith Spoelstra, bestuurslid van Meronis en derdejaars Management, Economie & Recht.
De posters waren in bruin papier ingepakt. Ze vermoedt dat iemand het pakketje heeft meegenomen in de hoop dat er iets waardevols in zit.
Het drukken van de affiches kostte ongeveer 250 euro. Studentenvereniging Meronis behelpt zich nu met de flyers om reclame te maken voor het feest. (GR)