Brabants en Gelders hbo ontmoeten mkb in Eindhoven

Vier hbo-instellingen uit Noord-Brabant en Gelderland werken samen in een ontmoetingsdag met het midden- en kleinbedrijf. De regionale ontmoeting vindt plaats op 18 november tijdens een Kennismarkt in Eindhoven.
Het initiatief komt van het ministerie van Economische Zaken en de Stichting Innovatieve Alliantie (SIA), een verband van MKB, Syntens, TNO en HBO-raad. Aan de markt wordt van hbo-zijde deelgenomen door Avans Hogeschool, Fontys Hogescholen, Hogeschool Arnhem en Nijmegen en de Design Academie in Eindhoven.
De onmoeting in een van de Eindhovense Fontysgebouwen wordt aangegrepen om de lectoren van de hogescholen in de schijnwerpers te zetten. Zij hebben een bijzondere taak in de kennisuitwisseling met externe partners. Mkb’ers kunnen tijdens de markt persoonlijke gesprekken voeren met de lectoren om kennis te maken en samenwerkingsmogelijkheden te verkennen. (FG)

Programma en inschrijving (uiterlijk vrijdag 5 november): Senter.