Een digitale jongerenkrant voor het Brabants Dagblad

Om meer jongeren warm te maken voor de krant hebben 120 tweedejaarsstudenten Commerciële Economie in Den Bosch producten ontwikkeld voor het Brabants Dagblad.

Net als veel andere dagbladen bereikt ook deze regionale krant jongeren slecht. De studenten kregen de opdracht een bijlage of een geheel nieuw product te bedenken die aanslaat bij de groep van 18 tot en met 35 jaar. ‘Studenten maken zelf onderdeel uit van die doelgroep en weten dus wat er onder hen leeft’, zegt Geert Swinkels, docent en blokcoördinator.
Het Brabants Dagblad heeft de beste drie producten uitgekozen waaronder twee digitale kranten.
Woensdag 3 november worden deze producten om 14.30 uur gepresenteerd in B001 aan Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch. (CB)