Groot afscheidsfeest gebouw Tilburg

Nog één keer een groot feest in het gebouw aan de Professor Cobbenhagenlaan 13 in Tilburg. Daar wordt op 16 december van 17.00 tot 21.00 uur ‘The last visit Party’ gehouden. Alle oud-studenten hebben dan de kans om afscheid te nemen van het vertrouwde pand, dat in 2005 verdwijnt.
Het initiatief hiervoor is genomen door managementassistente Carla Blomme. Zij en studentenvereniging Totus organiseren de afscheidsreceptie. Het feest is alleen bedoeld voor oud-studenten. De huidige studenten kunnen op de dag meehelpen. Hiervoor krijgen zij studiepunten.
Hogere Technische School, Hogeschool Midden-Brabant, Hogeschool Brabant en nu Avans Hogeschool: het gebouw heeft sinds 1968 verschillende namen gehad. Tot dusver hebben ongeveer zeshonderd oud-studenten uit deze oude tijden zich aangemeld voor het feest. Inschrijven kan nog steeds op www.thelastvisitparty.nl.
Bavaria Brouwerij, Slavenburg’s Bouwbedrijven, Trivoor Projectadviesbureau, La Cloche Traiteur & Catering en Bowls & Dishes sponsoren de avond. Iedereen die ook sponsor wil zijn, kan contact opnemen met Carla Blomme, telefoonnummer 013-5958119. (KvdL)