Nu ook gratis USB-stick voor Bredase academie

‘Alhoewel het nog geen Sinterklaas is’, krijgen alle medewerkers van de Academie voor Gezondheidszorg in Breda een USB-stick, zo laat de directie weten in een mailtje aan de medewerkers.

Alle eerstejaars studenten van Avans Hogeschool kregen bij aanvang van het schooljaar een gratis USB-stick. De Academie voor Management en Bestuur in ‘s-Hertogenbosch vond dat een goed idee en schonk er ook een aan alle medewerkers. De Academie voor Financieel Management volgde dit voorbeeld. En nu krijgen de medewerkers van de Academie voor Gezondheidszorg er dan ook een.
Op een USB-stick kan 128 MB aan bestanden worden opgeslagen en dat is veel meer dan op een gewoon schijfje kan. Medewerkers van de Academie voor Gezondheidszorg kunnen het dingetje ophalen in kamer 107 op locatie Verbeetenstraat in Breda.(PM)