Studiedag over winkelformule afgelast

Het symposium ‘De winkelformule als merk’, dat donderdag 25 november aan Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch zou plaatsvinden, gaat niet door.

De Academie voor Marketing in Den Bosch, die de studiedag organiseerde, heeft besloten de bijeenkomst af te blazen. Reden is dat enkele sprekers hebben afgezegd. Daardoor zou de kwaliteit van het minicongres in het geding komen.
Het symposium was bedoeld voor studenten Small Business & Retail Management (SBRM) en Commerciële Economie (CE) alsmede andere geïnteresseerden. Op het programma staan enkele sprekers, workshops en een forumdiscussie.
De organisatoren willen later in het studiejaar opnieuw een gezamenlijke studieactiviteit van CE en SBRM organiseren. (GR)