Verkiezing docent van het jaar

Wie is de beste docent van 2004? Aan Avans Hogeschool Tilburg woedt de verkiezing van de docent van het jaar. Studenten kunnen nog tot en met vrijdag stemmen

Het is de 33-ste keer dat het dispuut Iktinos van studentenvereniging Totus de verkiezing organiseert. Degenen die in de afgelopen vijf jaar gewonnen hebben, zijn uitgesloten van deelname. De winnaar wordt tijdens de kerstborrel voor medewerkers van Avans Hogeschool Tilburg op donderdag 23 december bekend gemaakt. Hij of zij krijgt een taart, sjerp, bos bloemen en een oorkonde.
Het is nog nooit voorgekomen dat een vrouwelijke docent met de eer is gaan strijken, weet dispuutslid en organisator Thijs Vermeer, vierdejaarsstudent Bouwtechnische Bedrijfskunde. ‘Maar dat zou dit jaar kunnen gebeuren.’ (GR)