Docente Ella Braat-Egge ‘beste docent’ 2004

Voor het eerst is een vrouwelijke docent aan Avans Hogeschool Tilburg gekozen tot ‘beste docent van het jaar’. De winnaar is Ella Braat-Egge, docent bij de Academie voor Bouw en Management.

Het was de 33-ste keer dat de verkiezing van docent van het jaar werd georganiseerd door het dispuut Iktinos van studentenvereniging Totus. Tot dit jaar waren het mannen die met de eer gingen strijken.
De winnaar van dit jaar werd gisteren tijdens de kerstborrel van Avans Hogeschool Tilburg bekendgemaakt. Winnaar Braat-Egge ontving een sjerp, een bos bloemen, een taart en een oorkonde.
Volgens organisator Thijs Vermeer, vierdejaarsstudent Bouwtechnische Bedrijfskunde, hebben ongeveer honderdvijftig studenten een stem uitgebracht. Hoeveel stemmen de winnende docente en haar rivalen kregen, mag hij volgens het protocol niet zeggen. (GR)