Performance Avond Post St. Joost

15 Studenten van de opleiding Post St. Joost houden vrijdag 17 december performances in Lokaal 01 in Antwerpen.
Performance Avond is de afsluiting van een project waarbij de studenten autonome kunst op zoek gaan naar hun attitude. De afgelopen weken hebben de studenten zichzelf vragen gesteld als: ‘Wat voor een soort kunstenaar ben ik?’. Hun bevindingen presenteren ze tijdens de performance.
Bij een performance worden door de kunstenaar van te voren bedachte handelingen uitgevoerd, al dan niet ondersteund door beeld en geluid.
Performance Avond vindt plaats op 17 december in Lokaal 01, provinciestraat 287 in Antwerpen. De avond zal om 20.00 uur beginnen. Voor meer informatie kunt u kijken op www.poststjoost.nl
(JD)