Sint gaat via Breda naar Spanje

Sinterklaas heeft, voor hij naar Spanje vertrok, gisteren nog een bezoek gebracht aan de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM) in Breda. Hij had een hulp-Sint bij zich.

De Sinten (gespeeld door de directie van de AAFM) spraken hun waardering voor de medewerkers uit en gaven hen als dank een USB-stick. Er werden ook gedichten voorgelezen.
Verschillende academies hebben inmiddels hun medewerkers een USB-stick cadeau gedaan. Ook de Diensteenheid Marketing, Communicatie en Studentenzaken geeft haar medewerkers deze stick waar bestanden op opgeslagen kunnen worden. Begin dit schooljaar ontvingen alle eerstejaars zo’n stick. (PM)

Foto: Twee Sinten bezochten voordat zij naar Spanje gingen nog even de Academie voor Algemeen en Financieel Management in Breda. (Klik op de foto voor vergroting.)