Avansmedewerkers op de radio over economische barometer

Avansmedewerkers Piet de Keijzer en Yolanda Stalfoort worden zaterdag live geïnterviewd door Stadsradio Breda over de Economische Barometer Breda, waar Avans aan heeft meegewerkt.

Piet de Keijzer, sinds kort adjunct-directeur van de deeltijdacademie in Breda , werkt al jaren mee aan de Economische Barometer Breda, die elk jaar de economische gesteldheid van Breda meet en voorspelt. Yolanda Stalfoort is voorlichter bij Avans Hogeschool.
Maandag werd de economische barometer van dit jaar gepresenteerd bij Avans Hogeschool. De barometer staat op 6,5, dat is 0,2 meer dan vorig jaar.
Het programma Stadsradius wordt tussen 9.00 en 10.00 uur uitgezonden. Het is in de regio Breda te ontvangen via de ether op 107.3 FM en via de kabel in gemeente Breda op 92.9 FM. (PM)