Gratis sporten bij BRESS

Studenten die nog twijfelen over de aanschaf van een sportkaart kunnen in de week van 14 tot 18 februari gratis kennis maken met de sporten die de BREdase Studenten Sportstichting (BRESS) aanbiedt.
In deze week kunnen studenten zonder sportkaart namelijk gebruik maken van de sporten die binnen de hogeschool worden aangeboden. Dit aanbod geldt dus niet voor sporten bij externe organisaties, zoals sportscholen . Zonder kaart kun je ook niet deelnemen aan de speciale cursussen, zoals boksen en rugby, die BRESS organiseert.
Wil je toch deelnemen aan die cursussen, dan kun je per 1 februari goedkoper een sportkaart kopen. Net als ieder jaar biedt BRESS de kaart op de helft van het collegejaar tegen een gereduceerd tarief aan. Dit jaar kost de sportkaart 25 euro en is te verkrijgen bij het BRESS-bureau op de Lovensdijkstraat in Breda. Houd er rekening mee dat het gebruik van fitnessfaciliteiten 27,50 euro extra kost. Maar dan kun je wel fit en strak de zomer in. (JD)

Voor meer informatie en voorwaarden kun je contact opnemen het BRESS-bureau op 076-5250517 of kijk op www.bress.nl