Instellingen presenteren zich aan studenten Sociale Studies

Van Bureau Jeugdzorg in Breda en de GGZ in Dordrecht tot Tbs-kliniek de Kijvelanden in Rhoon en het Wereldmuseum in Rotterdam. Ruim veertig instellingen presenteren zich op woensdag 19 januari aan studenten van de Academie voor Sociale Studies in Breda.

Studenten kunnen bij deze instellingen stage gaan lopen of afstuderen. De voorlichting wordt veelal gegeven door derdejaars studenten die op dit moment stage lopen bij de organisaties. Deeltijders die op zoek zijn naar een andere stageplaats of ander werk, kunnen er ook terecht.
De markt duurt van 9.30 uur tot 13.00 uur en wordt gehouden in de aula. Die ochtend vinden in lokaal A037 drie paneldiscussies plaats. Deze zijn bedoeld voor eerstejaars studenten en gaan over de verschillende vormen van hulpverlening.
In ’s-Hertogenbosch was op 15 december een gelijksoortige oriëntatiemarkt. Desondanks zijn Bossche studenten ook welkom op de Bredase markt. (PM)