Management gaat zelf achter de balie

Omdat alle medewerkers van de communicatieafdeling morgen op telefoontraining zijn, gaat de directie van deze afdeling voor een dag zelf achter de balie staan van het Centraal Informatie Centrum (CIC).

Het gaat om directeur Ine van Zon en de managers Ineke de Schepper en Ad van Dooren van de Dienst Marketing, Communicatie en Studentenzaken. Van Zon en De Schepper bezetten om beurten de balie in Breda. Van Dooren die in Den Bosch.
‘’t Is vooral uit praktische overwegingen dat we dit gaan doen’, zegt Ad van Doorn. ‘We vinden dat het CIC altijd bereikbaar moet zijn. En het is natuurlijk ook heel leerzaam om te zien wat het werk precies inhoudt.’
De drie managers hebben van tevoren een korte instructie gekregen over de werkzaamheden. ‘Als we het antwoord niet weten, schrijven we de vraag op. De student krijgt dan binnen 24 uur een reactie.’ (PM)