Markt mini-ondernemingen gaat niet door

Er waren maar vijf aanmeldingen. Vier mini-ondernemingen van Avans Hogeschool en één van het Florijncollege in Breda schreven zich in. Dat is voor organisator Pieter Francke te weinig om de geplande markt voor mini-ondernemingen op 1 februari te laten doorgaan.
De vierdejaarsstudent Bedrijfseconomie in Breda organiseerde de markt voor zijn studie. Onder docenten ontmoette hij veel enthousiasme. Hij plaatste een oproep voor deelname aan de markt op Blackboard en er stond in bericht op deze website. ‘Blijkbaar was dit niet genoeg’, zegt Francke. ‘Misschien had ik er meer publiciteit aan moeten geven.’
Voor de vijf aanmelders probeert hij iets anders te organiseren. Misschien is een verkooppunt in het Bredase winkelcentrum de Barones een optie.
Francke heeft dubbel pech. Hij moet nu ook iets anders verzinnen om te organiseren. (PM)