Nieuwe startpagina voor Avans

Studenten en medewerkers kunnen voortaan vanaf een overzichtelijke startpagina naar de bestaande ‘intranetten’ van academies en diensteenheden linken.
Voor de meeste sites moet je met een code inloggen. De sites waar je tot nu toe op terecht kon, kun via de nieuwe oprit met de gebruikelijke toegangscode benaderen. De locaties Breda en Tilburg bieden de nieuwe pagina aan als standaard startpagina voor het internet.
Behalve de links met de intranetten leidt de pagina ook naar andere veelgebruikte publiek toegankelijke sites van Avans zoals de nieuwssite van Punt, de mediatheken en de sites van de studentenverenigingen. Bovendien worden bovenin de vijf laatste nieuwsberichten van Punt in de vorm van oneliners gepresenteerd.

De nieuwe pagina is een voorlopige voorziening, bedoeld om wat meer overzicht te scheppen in de veelheid van bestaande intranetten. Die zijn hiermee nog niet tot één samanhangend geheel samengevoegd. Dat moet vanaf september a.s. wel het geval zijn. (FG)