Terug naar overzicht

Rectificatie

Het bericht van afgelopen vrijdag over de bekostiging van schakelprogramma’s tussen hbo en universiteit klopt niet.
Universiteiten zouden ten onrechte geld voor schakelcursussen hebben gekregen. Bovendien zou de bijbehorende studiefinanciering aan de deelnemende studenten onterecht zijn geweest.
Het bericht berustte, naar vandaag is gebleken, op onjuiste inlichtingen. Reden waarom wij het van de website hebben verwijderd. (FG)

Meer lezen?