Casper Heine focusmanager Techniek

Casper Heine, docent bij de opleiding Management, Economie & Recht (MER) in Den Bosch, is per 1 april benoemd tot focusmanager Techniek.

Het is een aanstelling voor de periode van twee jaar en voor vijftig procent van de tijd. De overige helft blijft Heine docent bij de MER. Bij deze opleiding is hij sinds 1997 docent marketing en inkoop.
Als focusmanager Techniek gaat hij zich bezighouden met projecten op het gebied van verandering en marketing van de technische opleidingen van Avans Hogeschool.

Heine is in 1982 afgestudeerd aan de economische faculteit van de Universiteit van Tilburg. Begin jaren negentig doceerde hij marketing en inkoop bij de opleiding Technologiemanagement aan de Technische Universiteit Eindhoven. Ook vervulde hij er functies als afstudeerbegeleider en gastdocent. Midden jaren negentig was hij docent marketing en inkoop bij de opleiding Technische Bedrijfskunde van Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch.

Casper Heine is de opvolger van Emiel van den Bosch. Hij stopte eind vorig jaar voortijdig als focusmanager techniek. (GR)