Lessen vervallen voor herdenking Jan Berend van de Dijk

Bij enkele academies van Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch en de Juridische Hogeschool vallen vanochtend en maandagmiddag de lessen uit. Hiertoe is besloten vanwege de herdenkingsbijeenkomst en crematie van de overleden docent Jan Berend van de Dijk.

De lessen vervallen bij de Academie voor Management en Bestuur, de Academie voor Financieel Management en de Juridische Hogeschool Tilburg-Den Bosch. Bij de Academie voor Marketing laat de directie het aan de docenten over of zij de herdenkingsbijeenkomsten willen bijwonen en de lessen niet door laten gaan.
Jan Berend van de Dijk (62), docent bij de Juridische Hogeschool en Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch, is onlangs onverwachts overleden. Vandaag vindt van 10.00 tot 10.30 uur een herdenkingsceremonie plaats voor studenten en personeel in het atrium van de hogeschool in Den Bosch. De crematie is op maandag 21 februari om 15.00 uur in het crematorium in Rosmalen. (GR)