Raad van Bestuur vraagt medewerkers om ideeën

‘Operational excellence’ is de vlag waaronder de Raad van Bestuur de hogeschool klantvriendelijker wil maken. Vandaag krijgen alle medewerkers een mailtje waarin hen wordt gevraagd ideeën voor dit doel aan te dragen.
Door werkzaamheden en processen beter in te richten en uit te voeren worden niet alleen de klanten – de studenten – meer tevreden, maar wordt ook de werkomgeving prettiger, zegt Collin Prumpeler, die als focusmanager ‘operational excellence en organisatiecultuur’ de campagne leidt.
Hij nodigt de medewerkers uit, ideeën te melden waardoor werkzaamheden ‘beter, goedkoper of sneller’ kunnen worden uitgevoerd. Als voorbeeld noemt hij tweezijdig in plaats van enkelzijdig kopiëren. Ook vraagt hij te signaleren welke taken dubbel worden uitgevoerd of juist helemaal niet.
Maandelijks wordt het beste idee beloond met een dinerbon. Ideeën kunnen worden gemaild naar programmabureau@avans.nl. (FG)