Seminar over globalisering op Avans Hogeschool

‘Globalizing’ is het thema van het seminar dat op 24 februari voor oud-studenten van de Bredase opleiding Management, Economie en Recht wordt gehouden.

De studieconferentie is georganiseerd door Avans Hogeschool Breda en studievereniging Merlijn. Naast oud-studenten zijn ook docenten en vierdejaarsstudenten van de opleiding uitgenodigd.
Globalisering is een hot item in een periode waarin steeds meer bedrijven internationaal gaan opereren. S. Magala, hoogleraar Cross Cultural Management aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, is de eerste spreker. Hij adviseert de Europese Unie op het gebied van het opleiden van bedrijven in postcommunistische landen. Magala bespreekt in zijn lezing globalisering vanuit wetenschappelijk perspectief. Daarna zal de heer Jonk van de EVD, het agentschap van het ministerie van Economische Zaken, een lezing geven. De EVD steunt ondernemingen en publieke organisaties bij internationaal ondernemen. Dit doen ze door onder andere contacten te leggen met zakenpartners in andere landen. Het agentschap is het aanspreekpunt voor internationale ondernemers en overheidsinstellingen.

De studieconferentie begint om 18.00 uur op de Hogeschoollaan 1 in Breda. Op de website http://alumni.heao.hsbrabant.nl kun je je inschrijven.De toegang is gratis. (OvS)