Tilburgse universiteit licht voor over masters

Studenten die hun studie na het behalen van hun hbo-bachelor willen voortzetten aan de Universiteit van Tilburg kunnen zich daar woensdag aanstaande laten voorlichten over de aangeboden masterprogramma’s.
Vanaf 16.30 wordt in twee rondes voorlichting gegeven over de masteropleidingen bij Economie en Bedrijfswetenschappen, Rechten, Sociale Wetenschappen, Communicatie en Cultuur, Wijsbegeerte en Theologie.
Van 19.45 uur tot 20.30 uur geven de studieadviseurs van de universiteit nog een extra voorlichtingsronde over de instroomregelingen. Op een informatiemarkt kan men zich in de breedt oriënteren.

Studenten die naar de voorlichtingsavond toe willen wordt gevraagd zich via de website van de universiteit aan te melden. (FG)