Bridget Maasland presenteert Avans Hogeschooldictee

Tv-presentatrice Bridget Maasland (BNN) presenteert op 23 maart het Avans Hogeschooldictee. Drie teams van studenten, docenten en managers gaan de strijd aan.
Wie kunnen er beter spellen? Studenten, docenten of managers? Dat zal blijken tijdens het Avans Hogeschooldictee. Onder toeziend oog van Bridget Maasland, komen drie teams van tien mensen tegen elkaar uit tijdens het taalspektakel. Gegadigden kunnen zich per e-mail melden: msmale@avans.nl.
Behalve de teams kan iedereen die zijn spelvaardigheid wil testen vanuit het publiek meedoen.

Het Avans Hogeschooldictee is onderdeel van de Dag van de Taal op 23 maart in en om het atrium van de locatie ‘s-Hertogenbosch. Het evenement is bedoeld voor alle medewerkers en studenten van Avans Hogeschool. Er staan allerlei activiteiten op stapel. Onder meer diverse workshops, waarvoor men zich kan inschrijven op de website: www.dagvandetaal.nl. Er is een loungecafé en de dag wordt opgeluisterd met de Spaans-Nederlandse band Lua uit Breda. (FG)