De Academie voor Deeltijd in Breda heeft een marketinggenootschap opgericht. Dit genootschap wil onder meer elk jaar een prijs uit gaan reiken aan de beste scriptie van de deeltijdopleiding Commerciële Economie.
Het genootschap is bedoeld voor afgestudeerde Masters of Marketing van de Deeltijdacademie en personen die sterk aan de academie zijn verbonden, zoals praktijkdocenten.
‘We willen met dit genootschap bijdragen aan de professionalisering van de marketing’, vertelt academiedirecteur Jan van Wijk. Zeventien afgestudeerde masters doen al mee. Voor hen is het genootschap volgens Van Wijk een goede manier om te netwerken en informatie uit te wisselen.
Het is de bedoeling dat het genootschap twee keer per jaar samenkomt in één van de bedrijven waar de leden werken. Daar zullen lezingen aan verbonden zijn. De leden zelf gaan gastcolleges verzorgen aan de Deeltijdacademie.
De academiedirecteur gaat alle leden interviewen. Hiervan komt eind dit jaar een boekje uit. (PM)
Punt. Of had jij nog wat?