ICT-lezingen te zien op Avanssite

Vandaag worden vanuit het lectoraat ICT-servicemanagement twee lezingen gehouden bij de Academie voor ICT en Media in Breda over hoe ICT beter kan aansluiten bij bedrijfsprocessen. Binnen een week zijn de lezingen te zien op de Avanssite.

Om zijn lectoraat meer zichtbaar te maken en tegelijkertijd studiemateriaal te creëren, heeft lector ICT-servicemangement Theo Thiadens een cyclus van vier lezingmiddagen georganiseerd.
De lezingen, die eerst de theorie uitleggen en dan de praktijk laten zien, worden opgenomen op video. Binnen een week worden de beelden getoond op de website van Avans Hogeschool.
Vandaag spreken Remko van der Pols van Pinkroccade en Wim Voogt van het ministerie van Defensie. Hiervoor zijn uitgenodigd: (stage)bedrijven, organisaties en bladen op het gebied van ICT en studenten van Bedrijfskundige Informatie die de module ICT manager volgen. Thiadens verwacht tachtig belangstellenden. Er volgen dit jaar nog drie lezingenmiddagen, in juni, september en november.

Je kunt de film zien door op de website van Avans op de button ‘bedrijven/instellingen’ te klikken, vervolgens ga je naar ‘lectorensite’ en dan naar ‘ICT-servicemanagement’. (PM)