Markt voor Bredase mini-ondernemingen gaat toch door

Van een basistas met verwisselbare flappen, kurkblokjes voor ruitenwissers tot een beschermhoesje voor een MP3-speler. Veertien Bredase mini-ondernemingen gaan op 22 maart hun spullen verkopen in de aula van Avans Hogeschool in Breda, tijdens de eerste markt voor mini-ondernemingen bij Avans Hogeschool.
In februari was ook al zo’n markt gepland, maar toen bleken er te weinig aanmeldingen te zijn en werd het evenement afgezegd. Pieter Francke, vierdejaars Bedrijfseconomie, organiseert de markt. ‘Nu heb ik alle mini-ondernemingen van Avans Hogeschool Breda persoonlijk aangeschreven. En veertien bedrijfjes hebben zich aangemeld.’
De markt duurt van 11.00 tot 15.30 uur. Daarna wordt bekend gemaakt welke mini-onderneming de beste op de markt was. De deelnemers worden beoordeeld op: inrichting van de kramen, de verkooptechniek en de uiteindelijke behaalde omzet. De jury bestaat uit docenten en mensen uit het bedrijfsleven. De ondernemingen zullen ook elkaar beoordelen. (PM)
Voor meer informatie kun je terecht op www.marktdag-breda.tk.