Studiereis naar New York

Ground Zero, Central Park, Manhattan, Empire State Building. Studenten Civiele Techniek uit Den Bosch verkennen een week lang New York.

Zo’n 44 vierdejaarsstudenten Civiele Techniek bezoeken The Big Apple, zoals New York genoemd wordt, van zaterdag 12 maart tot en met zaterdag 19 maart. Behalve visites aan de beroemde plaatsen in de stad, krijgen de studenten ook lezingen, rondleidingen en presentaties over hun vakgebied.
De reis is georganiseerd door een commissie van zeven studenten. De deelnemers aan de trip, een onderdeel van het studieprogramma, krijgen hiervoor studiepunten toegekend. Organisatoren verdienen extra punten. De reis wordt op 19 mei afgesloten met een masterclass met als thema ‘Nederland leeft met water’. (GR)