Brack viert eerste lustrum

Met een groot feest viert herendispuut Brack in Den Bosch woensdag 11 mei zijn vijfjarig bestaan. ‘Hiermee willen we alle trouwe bezoekers van onze feesten bedanken’, zegt voorzitter Bart Schuurmans.

Het dispuut dat onderdeel uitmaakt van studentenvereniging Animoso is de afgelopen vijf jaar gegroeid van vijf naar twintig leden en dat moet natuurlijk gevierd worden met een feest in café Gompie. Om promotie te maken, worden de komende week zo’n vijfduizend flyers uitgedeeld en vijfhonderd posters opgehangen, niet alleen op de hogeschool, maar ook in de stad.
Volgens de voorzitter wordt het het grootste feest dat ze ooit hebben gegeven. Hij verwacht 150 tot 200 gasten. Er speelt een bandje en net als op andere feesten van Brack wordt de prijs van bier zo laag mogelijk gehouden. ‘Het is elke keer weer de uitdaging om zoveel mogelijk bier te regelen voor een zo’n laag mogelijke prijs. Het blijft hetzelfde concept. Brack blijft ook de komende jaren vooral veel feesten geven.’ Bart vat hiermee de belangrijkste doelstelling van het dispuut samen.
Iedereen is welkom op het lustrumfeest. De entree bedraagt vijf euro. (CB)