Deel telefoonnummers Breda onbereikbaar

In verband met de voorbereidingen van de sloop van een deel van de A-vleugel van het gebouw Hogeschoollaan is een gedeelte van de telefoonnummers in Breda tijdelijk niet bereikbaar. Wie zo’n nummer kiest, krijgt de informatietoon te horen.
De maatregel duurt één à twee weken. Sommige telefoonnummers van de A-toren zijn doorgeschakeld naar andere hogeschoolnummers of naar privénummers van de medewerkers.

Afgelopen weekend is de telefooncentrale naar de Main Equipment Room aan de andere kant van het gebouw overgeplaatst, waarheen eerder al de centrale ICT-voorzieningen verhuisden. Met de verplaatsing van de telefooncentrale zijn tevens de KPN-telefoonlijnen omgelegd en is een nieuwe koppeling met de telefooncentrale van gebouw Lovensdijkstraat gemaakt. (FG)