Netwerken op bedrijvenbeurs

Studenten die willen netwerken met mensen uit het bedrijfsleven zijn welkom op de Regio Business Dagen in Breda en Den Bosch.

Het bedrijf Ordecon Consulting nodigt studenten van Avans Hogeschool uit om een bezoek te brengen aan Regio Business Dagen. Die vinden plaats op 20 en 21 april in het Racketcentrum in Breda en op 27 en 28 april in de Brabanthallen in Den Bosch. Op 12 en 13 oktober is Tilburg aan de beurt.

Tijdens de markt presenteren tientallen bedrijven uit een regio zich. Ook zijn er lezingen en discussies. In Breda gaat op woensdag 20 april VVD’er Hans Wiegel om 17.00 uur in debat met de locale ondernemers. In Den Bosch verzorgt Jort Kelder, hoofdredacteur van het zakenblad Quote, om 18.00 uur een lezing verzorgen met als titel ‘Man in pak’. Op hetzelfde tijdstip verzorgt Dennis Havermans van Ordecon Consulting een lezing over het nut van netwerken.

‘Ik wil studenten stimuleren naar de beurs te gaan’, zegt Havermans, oud-student Bestuurskunde in Den Bosch. ‘Wat ze op school leren is belangrijk. Maar ze moeten kijken of de theorie spoort met de praktijk.’
Entree van de Business Dagen is gratis. Wel dienen bezoekers een ingevuld formulier bij de entree af te geven. (GR)
Meer informatie: www.regiobusinessdagen.nl.

Direct naar inschrijfformulier Breda: www.regiobusinessdagen.nl/ordecon_breda.php