Symposium over waterbeleid

Weerman Peter Timofeef in de reclamespots van Rijkswaterstaat was voor vierdejaarsstudenten Civiele Techniek in Den Bosch de inspiratiebron voor een symposium. Op donderdag 19 mei vindt in het Atrium van Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch de Masterclass ‘Nederland leeft met water’ plaats.

Een spreker zal het Europees waterbeleid toelichten, een vertegenwoordiger van Rijkswaterstaat spreekt over de waterhuishouding op nationaal niveau en iemand van het Waterschap Aa en Maas licht de verbreding van rivier de Aa toe. Daarna is er discussie.
De masterclass wordt door vier studenten georganiseerd en is de afsluiting van de studiereis in maart naar New York. Het symposium is van half een tot half vijf en voor eenieder gratis toegankelijk. (GR)