Avans-mediatheken starten digitale infobalie

De mediatheken van Avans Hogeschool beginnen iets nieuws: ‘Question Point’, een digitale informatiebalie. Maandag a.s. is de voorziening beschikbaar.

Via een pagina op de LIC-site kunnen studenten en medewerkers hun vragen stellen. Een ‘online team van speurneuzen’ gaat vervolgens op zoek naar het juiste antwoord. Het team stelt zich als doel binnen 24 uur (op werkdagen) de oplossing te sturen, per e-mail. De vragensteller krijgt een wachtwoord waarmee hij op internet kan kijken of het antwoord al binnen is.

Question Point beantwoordt vragen over alle denkbare onderwerpen die te maken hebben met de studie aan Avans Hogeschool. Er geldt wel een restrictie: de service is niet bedoeld voor het maken van opdrachten en het verrichten van uitgebreid literatuuronderzoek.

De service is gratis voor alle studenten en medewerkers en drempelloos bovendien. Question Point is te vinden op de LIC-site www.hsbrabant.nl/od/mediatheek. (FG)