Bestuur verzekert studenten: geen gevolgen voor onderwijs

De kwaliteit en de continuïteit van het onderwijs worden niet geschaad door de claim van de commissie Schutte. Dat schrijft de Raad van Bestuur in een brief aan studenten, die deze week via de academies wordt verzonden of gemaild.

Het bestuur kan zich voorstellen dat studenten geschrokken zijn van de berichten in de media over de vermeende fraude van Avans Hogeschool. En dat de studenten zich afvragen wat voor consequenties dit voor hen heeft. ‘De Raad van Bestuur kan jou verzekeren dat de genoemde kwestie geen enkele consequentie heeft voor de kwaliteit en de continuïteit van het onderwijs’, schrijft het bestuur.
Voor vragen kunnen de studenten mailen naar het speciaal ingerichte e-mailadres infoschutte.rvb@avans.nl. Omdat alleen vragen van Avansstudenten worden behandeld, dienen ze hun e-mailadres van Avans te gebruiken. De antwoorden zijn te lezen op Blackboard. Daar is een speciale community ‘Schutte’ gemaakt, waarop ook achtergrondinformatie te vinden is. (GR)