Bijeenkomst over starten eigen bedrijf

Oud-studenten die een eigen bedrijf willen beginnen, kunnen vanavond naar een bijeenkomst van de Vereniging Economisch Afgestudeerden ’s-Hertogenbosch (VEAS) aan de hogeschool in Den Bosch.

Het thema van de avond is ‘Een eigen bedrijf’. Paul Heise, docent bij de Academie voor Marketing, vertelt over de ins en outs van een eigen onderneming. Na afloop is er een borrel. Uitgenodigd zijn oud-studenten van de Bossche opleidingen Accountancy, Bedrijfseconomie, Commerciële Economie en International Business and Languages. Ook de docenten zijn welkom.
‘VEAS wil met dergelijke activiteiten de contacten tussen afgestudeerden en de docenten aanhalen. Het is nuttig om te weten wat iedereen na het afstuderen is gaan doen’, zegt Nelien van der Ben, vierdejaarsstudent Commerciële Economie en bestuurslid van VEAS.
De avond start om 19.30 uur en vindt plaats in lokaal G243. (GR)