ICT-lezing over Information Systems Procurement Library

Twee deskundigen uit het bedrijfsleven geven donderdag 2 juni in Breda een lezing over Information Systems Procurement Library (ISPL). ISPL is een methode om de inkoop van ICT-voorzieningen te structureren.

Het Avanslectoraat ICT servicemanagement houdt een lezingencyclus waarin elke keer andere methoden en hun toepassing op het gebied van ICT-management worden belicht. Elk kwartaal vindt één lezingenmiddag plaats. Relevante organisaties en studenten van de opleidingen Bedrijfskundige Informatica, Informatica en Technische Informatica worden er voor uitgenodigd.
De sprekers zijn deze keer ir. Erik van de Meulen van het ICT-adviesbureau Trekant partners en Wim Rietveld, chief information officer van Vopak, een wereldwijd operend bedrijf dat tankopslagfaciliteiten biedt.
De lezingenmiddag op 2 juni is de tweede in de reeks. Na afloop zijn de sprekers nog te zien en horen via de website http://home.aim.hsbrabant/thth/. Bezoekers krijgen van de vorige lezing, die plaatsvond op 10 maart, een dvd mee naar huis.
De bijeenkomst vindt plaats in zaal 63.016 van de locatie Lovensdijkstraat 63 in Breda en begint om 16.00 uur. (PM)