Rabo verkoopt studentenwoningen in Tilburg

Binnenkort kunnen Tilburgse studenten een eigen appartement kopen van Rabo Vastgoed. Aan de Korvelseweg komen 85 studentenunits in de aanbieding vanaf 65.000 euro.
De appartementen zijn 27 tot 67 vierkante meter groot en beschikken over een eigen keuken en douche. De grotere eenheden kosten tot 160.000 euro.
Slimme optie: als de student na zijn studie wil uitbreiden kan dat op het moment dat de naastgelegen flat vrijkomt. De twee units worden dan bij elkaar gevoegd tot tweepersoons- of éénsgezinswoning.

Rabo Vastgoed heeft meer plannen voor studenten. Over een paar jaar gaat het een paar honderd studentenwoningen in het Tilburgse onderwijsgebied Stappegoor bouwen boven de daar te ontwikkelen megabioscoop. In Utrecht bouwt de bank/projectontwikkelaar duizend units voor studenten en starters. Driekwart daarvan wordt verhuurd via Stichting Studentenhuisvesting Utrecht, de rest wil men rechtstreeks aan studenten verkopen. En deze week maakte Rabo Vastgoed bekend dat het in Zwolle enkele honderden studentenwoningen gaat bouwen. (FG)