Symposium over Nederlands haperende kenniseconomie

Aan de de Universiteit van Tilburg organiseren Studium Generale en studievereniging Efact morgen een gratis toegankelijk symposium over de stagnerende kenniseconomie van Nederland.

Hoewel Nederland goed is in onderwijs, wetenschap en technologie, komt het economisch herstel er vergeleken bij de rest van Europa maar moeilijk van de grond. Hoe dat komt proberen Free Huizinga (Centraal Planbureau), Maarten Pieter Schinkel (Nederlandse Mededingingsautoriteit), Thijs Boekhoff (Squarewise) en Alfred Kleinknecht (TU Delft) te ontrafelen. Dagvoorzitter is Jules Theeuwes, hoogleraar toegepast economisch onderzoek aan de Universityeit van Tilburg. (FG)

Universiteit van Tilburg, donderdag 12 mei, 13.00-16.00 uur, zaal YZ 1. Toegang gratis, borrel na afloop.