Alumni-vereniging VEAS ‘staat op de kaart’

De Vereniging Economisch Afgestudeerden ‘s-Hertogenbosch (VEAS) staat ‘op de kaart’. Daarom kan voorzitter Niels Hoekstra het stokje overgeven aan Mark Haers, vorig jaar afgestudeerd bij Bedrijfseconomie in Den Bosch.

Hoekstra is twee jaar voorzitter geweest van de vereniging. ‘Ik denk dat VEAS weer op de kaart staat en de potentie heeft verder uit te groeien tot een volwaardige Alumni-vereniging’, schrijft hij in een afscheidsbrief.
VEAS is bedoeld voor afgestudeerden van de Academie voor Marketing en de Academie voor Financieel Management. Ze geeft een nieuwsbrief uit, organiseert twee keer per jaar een activiteit en onderhoudt een website (www.veas-avans.tk). Medio mei organiseerde de vereniging een avond over het starten van een eigen bedrijf. (GR)