Feest voor eerste lichting AIM-afstudeerders

Robbert van Gorp, vierdejaars Bedrijfskundige Informatica, heeft als allereerste student van de Academie voor ICT & Media (AIM) in Breda zijn diploma gehaald. In het kielzog van hem studeerden er voorlopig 22 andere studenten ook af.
Het is de allereerste lichting afstudeerders van de AIM, die in het schooljaar 2001/2002 van start ging. Om dit heuglijke feit te vieren wordt er woensdag 6 juli gebarbecued bij Gonzales restaurant. De academie verzorgt het eten en de drankjes zijn voor eigen rekening.
Aansluitend wordt in de Bredase nachtkroeg De Graanbeurs de Eindejaarsknaller gevierd. Op dit feest zijn ook alle andere AIM studenten welkom. Zo kunnen de AIM’ers afscheid van elkaar nemen. Het feest wordt georganiseerd door studentenvereniging BIOS. De AIM geeft iedereen één gratis consumptie.
De officiële diploma uitreiking vindt begin volgend schooljaar plaats. (KvdL)