Richard Engelfriet spreekt op managementdag

Debater Richard Engelfriet komt op 9 juni spreken op de managementdag van de opleiding Management, Economie & Recht (MER) in Den Bosch. Op de dag wordt een promotiecampagne voor de MER gepresenteerd.

Engelfriet is bekend debater, communicatietrainer en publicist. In mei verscheen zijn boek ‘Wie heeft hier nu gelijk?’. Hij zal een uur lang oreren over leidinggeven.
De managementdag is de afsluiting van het onderdeel ‘leidinggeven’. Zo’n 150 eerstejaars- en honderd derdejaarsstudenten MER hebben in zeven weken tijd een promotiecampagne voor de MER-opleiding ontwikkeld. De groepen staan onder leiding van een managementteam van elf derdejaarsstudenten. De campagne bestaat uit een video, een presentatie en drie meelooplessen. (GR)