Rondleiding eindexamenwerk kunststudenten

Eindexamenwerk van kunststudenten bekijken met een toelichting van de afstudeerders en docenten. Dat is weggelegd voor studenten en medewerkers van de Akademie voor Kunst en Vormgeving/St. Joost. Voorafgaand aan de diploma-uitreiking kunnen zij een rondleiding krijgen.

De bezichtiging begint om 10.00 uur en vindt in Den Bosch plaats op donderdag 30 juni en in Breda op vrijdag 1 juli. Het is voor het eerste dat studenten en docenten deze gelegenheid krijgen.

De diplomaceremonie start beide dagen om 15.00 uur. Dan worden ook de winnaars van de Lucasprijs (Den Bosch), de St. Joostpenning (Breda) en de Akademie Scriptieprijs uitgereikt aan de meest veelbelovende eindexamenstudenten en voor de beste scriptie.

De eindexamenexposities in Breda en Den Bosch zijn voor anderen toegankelijk van 2 tot en met 6 juli (11.00 tot 17.00 uur). Verder verschijnen er een eindexamencatalogus, akademieboek en komt er een website waarop het werk van de afstudeerders te zien is. (GR)