Studenten Informatica verslaan docenten met de bal

Eindelijk konden ze revanche nemen. Studenten Informatica uit Den Bosch die vorig jaar de zaalvoetbalwedstrijd tegen de docenten verloren, hebben gisteravond de strijd gewonnen.

Vier studententeams en een docententeam deden mee aan het zaalvoetbaltoernooi voor informatici. ‘Vorig jaar was het nog een wedstrijd, maar dit jaar was het aantal deelnemers zo groot dat we er een toernooi van hebben gemaakt’, zegt Jos van Weert, docent Informatica en organisator van het zaalvoetbaltoernooi.
In totaal zijn er zeven wedstrijden gespeeld in sporthal De Schutsboom. De ‘Kevin troepen’ zoals een studententeam zich noemde, streek met de eer en kan zich nu kampioen noemen. In ieder geval tot volgend jaar, want dan nemen de informatici het weer tegen elkaar op. (CB)

Klik op foto’s voor vergroting