Zaalvoetbal voor docenten en studenten Informatica

Bossche studenten van de opleiding Informatica krijgen tijdens het zaalvoeltbaltoernooi woensdag 29 juni de kans revanche te nemen. Vorig jaar verloren ze het van de docenten.

Het is de tweede keer dat de informatici het tegen elkaar opnemen. ‘Eigenlijk is het heel spontaan ontstaan’, zegt Jos van Weert, docent en organisator van het toernooi. ‘Vorig jaar hadden we het met studenten over voetbal en dachten: laten we eens een wedstrijd organiseren.’ Toen verloren de studenten het van de docenten. ‘Conditioneel leggen we het af, maar tactisch niet’, lacht Van Weert. Inmiddels hebben vier studententeams en een docententeam zich ingeschreven.
Het toernooi vindt plaats in sporthal De Schutsboom in Den Bosch van 17.30 tot 19.30 uur. (CB)