Terug naar overzicht

Arno de Haas krijgt scriptieprijs Marketinggenootschap

Arno Haas schreef dit jaar de beste afstudeerscriptie van de deeltijdopleiding Commerciële Economie in Breda. Het Marketinggenootschap maakte dat gisteren tijdens de diploma-uitreiking bekend.

Volgens Jan van Wijk, directeur van de Academie voor Deeltijd en lid van het Marketinggenootschap, presenteerde de Haas een goed theoretisch onderbouwde scriptie. ‘Hij had het structureel aangepakt en de uitkomsten zijn direct in de praktijk toepasbaar. Hij heeft een goede koppeling tussen theorie en praktijk gemaakt.’
De Haas maakte een communicatieplan voor zijn werkgever, Massive, een fabrikant en handelaar in verlichtingsarmaturen in Gorinchem.
Dit is de eerste keer dat het Marketinggenootschap een prijs voor beste scriptieschrijver van de deeltijdopleiding Commerciële Economie uitreikt. Vanaf nu gaat dat jaarlijks gebeuren.
Het genootschap werd dit voorjaar opgericht door de Academie voor Deeltijd met de bedoeling bij te dragen aan de professionalisering van het vak marketing. Het genootschap bestaat onder meer uit afgestudeerde Masters of Marketing van de academie. (PM)

Meer lezen?