CMV’ers starten weblogs tijdens stage in buitenland

Wie benieuwd is naar de belevenissen van studenten Culturele & Maatschappelijke Vorming (CMV) in Den Bosch, die dit jaar op stage naar het buitenland gaan, kan hun weblogs bezoeken.

‘Nog twee weekjes en dan sta ik ineens aan de andere kant van de wereld….. Het begin van een nieuw avontuur!’ Was getekend: Kim Roefs, derdejaarsstudent CMV in Den Bosch, op haar weblog. Thuisblijvers kunnen haar belevenissen in het verre Suriname volgen via internet.

Met veertien klasgenoten, die komend jaar uitzwermen over Suriname, Guatemala, Bolivia, Aruba, India en België, is zij een internetsite gestart waarbij een ieder een digitaal logboek bijhoudt. Regelmatig zullen er berichten en foto’s verschijnen, waarop reacties kunnen worden gepost. Ook kunnen de berichten via e-mail of sms ontvangen worden. Verder bestaat de mogelijkheid om te chatten. (GR)

Zie: www.globalcmv.tk