BRESS opent sportseizoen

In de zomer te vaak op het strand gelegen en weer zin om actief bezig te zijn? Bij BRESS, de BREdase Studenten Sportstichting, kun je vanaf 5 september terecht om te sporten. Naast het vertrouwde programma zijn er nieuwe activiteiten zoals beachvolleybal, salsa en theatersport.

Het je nog geen idee welke sport het moet gaan worden? Daar heeft BRESS iets op gevonden. Tot 19 september krijg je de mogelijkheid om alle sporten die BRESS intern aanbiedt gratis te proberen.
Als je na twee weken je favoriete sport hebt gevonden, kun je een BRESS-sportkaart aanschaffen. Het inschrijfformulier hiervoor vind je in de brochure van BRESS, die je kunt krijgen bij het BRESS-bureau op je faculteit. Naast het formulier moet je ook een pasfoto en een collegekaart of bewijs van inschrijving meenemen. Let er wel even op dat je alleen met een pinpas of automatische machtiging kunt betalen. De kosten zijn 45 euro voor een sportkaart of 85 euro voor een sport- en fitnesskaart. (MvD)